[Fanda] google chrome

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Čtvrtek Září 3 17:43:49 CEST 2015

děkuji, do nastavení sem se již dostal, ale nemohu příjt na to jak s
jawsem vybrat dočasnou složku, do které chci uložit nějaký soubor, v ie
k tomu slouží skratka f 6 a uložit jako dialok, ale ve chrome sem nic
takového nenašel.
další vjec: když du altem do menu chrome, říká mi to nekompatibilní
software, enterem mi na to nejde kliknout, co to znamená a co s tím?
děkuji moc za rady a přeji dobrý podvečer.

Petr Vondrášek