[Fanda] Rozdíl mezi prohlížeči, Re: předvolený prohlízec

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Čtvrtek Září 3 11:26:41 CEST 2015

Dobrý den.

Když jsem přečetla Váš mail, tak mě napadla otázka, jaký je mezi prohlížeči
rozdíl?
Já mám odjakživa IE - nejdřív šestku, pak osmičku a teď desítku. Od osmičky
se mi líbí, že si mohu odkazy otvírat v záložkách a nemám otevřených x oken.
U desítky se mi líbí, že při stahování více souborů nemusím mít otevřeno víc
oken, vše vidím po příkazu kontrol jé.
V čem je firefox lepší? Liší se v ovládání zkratkami?
Mě jeden čas lákalo pořídit si google chrome, protože jsem na google.cz
viděla reklamu, že chrome prý automaticky překládá stránky do češtiny. Jak
ten se ovládá?

Děkuji za odpověď a přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: "Martina Ribárová"

Dobré dopoledne,

s tím předvolením Vám už poradil snad Ráďa, já bych jenom dodala k tomu,
když si otevřete Mozillu Firefox a chcete se dostat na adresní políčko, kde
se píšou adresy jako např: www.ulozto.cz, tak tam se přepnete, když dáte
ALT+D jako David a hned Vám to skočí do toho adresního okna. Jinak já též na
Mozillu nedám dopustit a jiný prohlížeč bych už asi nepoužívala. Ale vím, že
je to věc názoru a každý používá to, co je mu nejbližší a nač je již zvyklý.
Já jsem kdysi taky používala IE, ale když jsem se skamarádila s Mozillou a
zjistila jsem, co je zač, tak jí už neopustím.

S přáním hezkého dne se loučí Martina Ribárová.