[Fanda] předvolený prohlízec

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Čtvrtek Září 3 10:16:29 CEST 2015

Zdravím.
Tohle je divné, naopak já nedám na firefox dopustit a je záhadou, proč
se Vám tohle děje.
Zkusil bych jít do vaší uživatelské složky, tam do adresáře AppData pak
do podsložky roaming a zde bych odstranil složku mozilla.
Tím odstraníte profil, který si firefox vytvořil a po novém spuštění si
tím pádem bude muset Firefox vytvořit profil nový a mohlo by to začít
fungovat.
Jen podotýkám, že musíte mít povolené zobrazování skrytých a systémových
souborů, protože jinak tyhle složky neuvidíte.
Jinak já zas naopak zastávám názor, že explorer je dobrý tak akorát
proto, aby se přes něj stáhnul jiný prohlížeč.
Zkuste to tedy tímhle způsobem a uvidíte.
Kdyžtak by asi nebyl problém se spojit na soukromo a nějak to vyřešit.
S pozdravem Radek Žalud.