[Fanda] předvolený prohlízec

Měchura Milan mechura.milan na gmail.com
Čtvrtek Září 3 10:02:04 CEST 2015

Zdravím,

jak nastavím IE8 ve winXP, aby byl opět IE předvoleným prohlížečem?
Jinak záhada:
Mám 2 notebooky se stejnou konfigurací - na jednom, pokud IE není předvolen - se po jeho spuštění hned objeví dialog s upozorněním, že IE není předvoleným prohlížečem s možností, zda to chci změnit.
A na tom druhém ten dialog ne a ne vyběhnout! Takže kde to lze nastavit manuálně?

Jinak, další perlička z Firefoxu
Na ploše mám ikonu prospuštění Google vyhledávače, Stránka se spustí samozřejmě ve Firefoxu. Na stránce je téměř vše - jen to nejdúležitější ne - řádek pro zadání vyhledávaného výrazu. *Místo toho jakési dialogové okénko.
Skutečně prapodivný prohlížeč.

Milan Měchura