[Fanda] FireFox - informace o ztahovani

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Středa Září 2 22:22:25 CEST 2015

Zdravím,
- lze zjistit, jakou rychlostí se ztahuje a v jakém čase se ztahovaný
soubor ztáhne? - áno, po otvorení správcu sťahovania ctrl+j

- lze někde nastavit zvukovou signalizaci o ukončení ztahování? - áno,
po doinštalovaní doplnku do Firefoxu navigational sounds for Mozila.
https://addons.mozilla.org/sk/firefox/addon/navigational-sounds/