[Fanda] FireFox - informace o ztahovani

Středa Září 2 21:14:11 CEST 2015

Pozdravujem,
manažér sťahovania v bežnom Firefoxe vyvoláte klávesovou skratkou ctrl j
a otvorí sa vám okno sťahovania. Môžete do Firefoxu doinštalovať doplnok
downloads window, ktorý spôsobí, že okno sa automaticky otvorí okamžite
pri začatí akéhokoľvek sťahovania.
čo sa týka zvukovej signalizácie, opäť možno doinštalovať doplnok
navigational sounds.
P.