[Fanda] FireFox - informace o ztahovani

Měchura Milan mechura.milan na gmail.com
Středa Září 2 21:09:58 CEST 2015

Dobrý večer,

nefunkčnost IE8 na letecké ppoště mě přinutila pokusit se o použití FireFoxu. Nejprve 2 dotazy:
- lze zjistit, jakou rychlostí se ztahuje a v jakém čase se ztahovaný soubor ztáhne?
- lze někde nastavit zvukovou signalizaci o ukončení ztahování?
Na obě věci jsem zvyklý z Ie, tak jak je to tady?

Jinak je to prohlížeč z mých prvních zkušeností skutečně prapodivný.
Když jsem se s ním seznamoval a několikrát ho otevřel a zavřel, zjistil jsem, že sám sebe definoval jako výchozí prohlížeč, i když ho o to nikdo nežádal.
Když jsem odkaz od p. Hrubeše vložil do schránky a vyklopil ho do adresního řádku FF, objevila se hláška"sieťový prostriedok ... nie je prístupný" (již jsem o tom sem psal), když jsem přímo v mailu klepl na ten odkaz, stránka se souborem se otevřela bez problémú. Tož nevím...

Milan Měchura