[Fanda] Hodne velka slozka Windows

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Září 2 20:36:48 CEST 2015

Ahoj,
aktualizace bych určitě neodinstalovával, tím spíše ne, pokud jste si
instaloval i ty volitelné jako já - v tom seznamu podle mě pořádně
nepoznáte, kterou můžete dát pryč a kterou ne a navíc by je systém
beztak stáhl znovu, pokud byste je nezakázal.
Doporučil bych použít právě nástroj Vyčištění disku, o němž tu píše
Martin Klein, ten jsem měl právě na mysli.
Mimochodem, i mně zabírá složka Windows cca 18 GB, ale já mám pro systém
a dokumenty vyhrazen samostatný disk, ostatní data mám na druhém, takže
mě to netrápí.
Martin.