[Fanda] Hodne velka slozka Windows

Martin Klein marklein na seznam.cz
Středa Září 2 19:27:58 CEST 2015

Dobrý den.

Napadá mě:

na ploše Počítač (ikona) - System - kontextové menu Vlastnosti -
tlačítko Vyčištění disku - tlačítko Vyčistit systémové soubory

Hodně také uvolní odstranění starších bodů obnovy.

na ploše ikona Počítač - Systém - kontextové menu Vlastnosti - Vyčištění
disku - Vyčistit systémové soubory
- karta Další možnosti - Obnovení systému - Vyčistit

Ale hlavně bych zvážil poměr, jaký zabírají data k velikosti disku,
jestli mi za to stojí případné riziko ztráty.

Hezký den.

Martin