[Fanda] stahovani z letecke posty

hlusiz na email.cz hlusiz na email.cz
Středa Září 2 19:09:16 CEST 2015

Zdravím,

tato zpráva mi spadla do spamu, takže odpovídám až tak pozdě.

Uvedený soubor jsem stáhnul dvěma způsoby.

Za prvé pomocí programu Free Download Manager, který mám nastavený tak, aby
sám stahoval soubory, které odklepnu v prohlížeči Google Chrome nebo pokud
bych zkopíroval adresu v prohlížeči pomocí zkratky Ctrl+C.

Za druhé jsem nepotvrdil stáhnutí pomocí Free Download Manageru a Google
Chrome začal stahovat svým vestavěným stahováním.

Obě stahování proběhla bez problémů.

Windows 7 Professional , Google Chrome , NVDA

z Brna Vás zdraví

Zdeněk Hluší

hlusiz na email.cz