[Fanda] Vytváření klávesových zkratek, Re: dotaz

Petra Urbanová urbanova na braillnet.cz
Středa Září 2 19:08:45 CEST 2015

Zdravím Víťu i ostatní.

Já osobně si vytvářím klávesové zkratky ze startmenu.
Pokud jde o programy, např. mp3 directcut, mám vytvořenou zkratku ze
startmenu, což mi vyhovuje víc, než to mít na ploše, když tam nechodím.
Soubory, které chci spouštět zkratkami, bohužel musím mít na ploše, protože
definování v podsložkách se nenabízí, jde to jenom u zástupců na ploše.

Mám Windows 7, u novějších neporadím.

Přeji hezké dny.

Petra Urbanová

Od: "Vítek"

Zdravím,

Asi mě něco uniklo, ale jak se dá vytvořit klávesová zkratka na ikonu,
která není na ploše?

Vítek

>GP1 gp1 na nextra.sk
>2. 9. 2015 15:09
>
>Ahoj Peťo!
>Nemyslel som len ikonu počítača, ale skôr iné zbytočnosti, na ktoré si
>človek môže nadefinovť vlastné skratky.

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3532 / Virová báze: 4365/10559 - Datum vydání: 2.9.2015

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3532 / Virová báze: 4365/10562 - Datum vydání: 2.9.2015