[Fanda] Lze do Twitteru naimportovat kontakty?

Ondra a Petra camlikov.malenovice na seznam.cz
Středa Září 2 18:38:56 CEST 2015

Zdravím fanoušky výpočetní techniky,
Založila jsem si profil na Twitteru a chtěla jsem si do něj přidat kontakty
svých přátel. Našla jsem možnosti jako import kontaktů přímo ze serveru v
mailové schránce, což se mě netýká, protože používám poštovního klienta a
kontakty mám uložené v něm, nebo import kontaktů z Outlook.com, což
nevyužívám, protože mám Win 7 a nepotřebuji k nim účet Microsoft. Nikde jsem
neobjevila možnost importovat kontakty ze souboru .CSV, který si mohu
vygenerovat v Outlooku, jako to jde na Facebooku nebo Linkedinu. Líbilo by
se mi přidat si kontakty naráz, mám jich moc a nechce se mi zadávat
jednotlivé adresy. Možná jsem možnost nahrání CSV souboru hledala špatně,
nicméně jsem ji nenašla.
Poradil by, prosím, někdo, jestli to jde, nebo navrhl jiné efektní řešení?
Za všechny rady moc díky.
Petra