[Fanda] Hodne velka slozka Windows

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Září 2 16:25:19 CEST 2015

Ahoj,
snad by stálo za to specifikovat, o jakou složku jde.
Je klidně možné, že to budou jen nějaké zálohy či již stažené
aktualizace, které půjdou bez rizika odmazat.
Spoustu místa zaberou třeba i staré body obnovení systému a podobné
věci, ve Windows je ostatně nástroj, kterým jde systém celkem bezpečně
pročistit.
Martin.