[Fanda] dotaz

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Středa Září 2 14:44:30 CEST 2015

Petře máš pravdu.
Sám jsem si udělal spoustu klávesových zkratek na různé programy, takže
je ani nemusím mít na ploše a když je potřebuju, tak stačí stisknout
potřebnou kombinaci kláves a je klid.
Dost to pomáhá a faktem je, že hledání ikon na ploše může dost zdržovat,
ale samozřejmě každému, co jeho jest.