[Fanda] dotaz

Radek Žalud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Středa Září 2 13:20:03 CEST 2015

Jarku proč proboha píšeš o věcech, které neznáš? Mnohokrát se tu řešilo,
že ve win 8 nabídka start není. Tak nevím, proč tu píšeš nesmysly.
Nabídka start se znovu objevila teď ve win 10. Ve win 8.1 se zpět
objevilo tlačítko start, ale pořád to s klasickou nabídkou start nemělo
vůbec nic společného.
Omlouvám se za tenhle štěk, ale dopaluje mě, když zbytečně mystifikuješ.
Radek.