[Fanda] dotaz

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Září 2 08:47:51 CEST 2015

Zdravím,
myslím, že by se složka Počítač dala ve startmenu přes kontextové menu
odeslat na plochu.
Postup je:
Ve startmenu najdeme složku Počítač - ta je rozbalovací - takže ji
rozbalovat nebudeme.
V kontextovém menu zvolíme Odeslat a jelikož tato položka je
rozbalovací, tak ji rozbalíme a zvolíme Zástupce na plochu a potvrdíme
enterem.
Pak by složka Počítač měla být na ploše.
Jarek