[Fanda] plačem za aplikáciou dshutdown a hľadám náhradu

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Září 2 06:56:09 CEST 2015

Ach no je to divné, ja som včera nakoniec reštartoval normálne a teraz
sa zdá, že to funguje, tak fakt neviem. Inak spúšťať ako správca som
skúšal, rovnako aj laborovať s režimom kompatibility, hoci autor na
stránke uvádza, že sedmičky normálne podporuje.

Dňa 1. 9. 2015 o 23:18 Peter Halada napísal(a):