[Fanda] plačem za aplikáciou dshutdown a hľadám náhradu

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Úterý Září 1 23:18:30 CEST 2015

Ahoj Ondrej,

u mňa na 32b sedmičkách sa to spustilo bez chybovej hlášky a reštart,
ktorý som nastavil po desiatich sekundách prebehol normálne.

Dňa 1. 9. 2015 o 22:56 Radek Žalud, DiS. napísal(a):