[Fanda] plačem za aplikáciou dshutdown a hµadám náhradu

Radek ®alud, DiS. radek.zalud na seznam.cz
Úterý Září 1 22:56:57 CEST 2015

Ondro jeątě zkus ve vlastnostech programu na druhé kartičce zaąkrtnout
tento program spustit jako správce.
To by pak mohlo přestat vyhazovat i tu hláąku.
Zkus a uvidíą.

Daląí informace o konferenci Fanda