[Fanda] plačem za aplikáciou dshutdown a hµadám náhradu

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Září 1 22:27:13 CEST 2015

Pozdravujem,
Kedysi dávno som zvykol pouľíva» program dshutdown. Krásna utilitka,
ktorá vedela vypnú» počítač v stanovenom čase, po skončení nejakého
procesu, alebo ak klesla aktivita na sie»ovom adaptéri. Zdá sa ale, ľe
buď to na sedmičkách uľ skrátka nefunguje, alebo môj notebook je v tomto
nejaký tvrdohlavý, skrátka program po spustení vyhodí chybu runtime
error 5 a skončí.
1) Bol by niekto s Win 7 ochotný otestova», či mu to aspoň nabehne? Je
to portable, link na stiahnutie je
http://dimiodati.altervista.org/dshutdown.zip
Spúą»a sa to cez súbor DShutdown.exe
2) preistotu, existuje nejaká overená utilita, ktorá by čosi podobné
vedela? ak aj nie vąetko, tak aspoň naplánova» čas vypnutia, to by
celkom stačilo. Príkazový riadok alebo nircmd som zatiaµ neskúąal, bol
som v tom, ľe Dshutdown spustím a rovno nastavím, takľe píąem takto
rovno s horúcou hlavou.

     Ondrej

Daląí informace o konferenci Fanda