[Fanda] stahovani z letecke posty

Frančáková v.francakova na email.cz
Úterý Září 1 16:15:58 CEST 2015

Zdravím všechny na konferenci,
Jsem na tom stejně jako pan Měchura. Nejde mi stahovat už několik dní. Z
jiných stránek vše v pořádku.
Přeji pěkný den.
VF
----- Original Message -----
From: "Měchura Milan" <mechura.milan na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 01, 2015 9:32 AM
Subject: [Fanda] stahovani z letecke posty

Zdravím,

mám winXP, IE8 a JAWS11

Od včerejška mi nejdou ztahovat soubory z letecké pošty, uložené p.
Hrubešem.
Stránka se souborem se otevře, ale pokud na soubor přímo kliknu Enterem,
otevře se jen další stránka letecké pošty.
Pokud se přes JAWS příkaz Ins+F7 přesunu na název souboru a přes kontextové
menu zadám "Stáhnout cíl jako", otevře se sice dialogové okno, ale místo
názvu souboru je tam jen kód souboru (číslo) a přípona htm. Stáhne se jen
stránka htm.

chová se to tak od včerejška a na dvou notebocích se stejnou konfigurací.

Věděl by někdo poradit?

Ztahování z jiných web stránek, např z digi knihoven, jde bez problémú.
Zkoušel jsem i FireFox, ale tam mně to nahlásilo něco ve smyslu, že k danému
souboru nemám povolen přístup. Ale s FF nemám moc zkušeností, nepoužívám
jej.

Děkuji

Milan Měchura

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2015.0.6086 / Virová báze: 4409/10554 - Datum vydání: 1.9.2015