[Fanda] stahovani z letecke posty

Měchura Milan mechura.milan na gmail.com
Úterý Září 1 09:32:58 CEST 2015

Zdravím,

mám winXP, IE8 a JAWS11

Od včerejška mi nejdou ztahovat soubory z letecké pošty, uložené p. Hrubešem.
Stránka se souborem se otevře, ale pokud na soubor přímo kliknu Enterem, otevře se jen další stránka letecké pošty.
Pokud se přes JAWS příkaz Ins+F7 přesunu na název souboru a přes kontextové menu zadám "Stáhnout cíl jako", otevře se sice dialogové okno, ale místo názvu souboru je tam jen kód souboru (číslo) a přípona htm. Stáhne se jen stránka htm.

chová se to tak od včerejška a na dvou notebocích se stejnou konfigurací.

Věděl by někdo poradit?

Ztahování z jiných web stránek, např z digi knihoven, jde bez problémú.
Zkoušel jsem i FireFox, ale tam mně to nahlásilo něco ve smyslu, že k danému souboru nemám povolen přístup. Ale s FF nemám moc zkušeností, nepoužívám jej.

Děkuji

Milan Měchura