[Fanda] Je možný popis grafiky v Mozille s využitím Jawsu nebo NVDA?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Neděle Květen 31 22:42:23 CEST 2015

Ahoj,
rovnou podotýkám, že s tím nemám vůbec zkušenost, ale chápu-li to
správně, toto by mělo jít zajistit přes doplněk WebVisum ve Firefoxu -
ten umožňuje doplnit nějaké popisky právě na webech.
Martin.