[Fanda] prehrávanie flash

Neděle Květen 31 22:06:59 CEST 2015

> ak mám stránku zobrazenú v mozille na ktorej je video cez flash, ktoré sa nedá bežným kliknutím
> s jawsom spustiť, tak dá sa v mozille dosiahnúť úpravou zdrojového kódu jeho spustenie?

Na 99% nedá -- ve zdrojovém kódu stánky je většinou pouze odkaz na
Flash objekt bez jakýchkoliv dalších parametrů.

> Lebo v mozille je taká funkcia, že zobraziť zdrojový kód, ale neviem ako by sa dal ten modifikovaný spustiť.

Zobrazit zdrojový kód si můžete v libovolném webovém prohlížeči, ale
vždy jde o zobrazení zdrojového kódu daní stránky -- tedy primárně
kódu v jazyce HTML -- ke zdrojovým kódům vložených objektů jako je
Flash se takto nedostanete.

Hezký den.

Michal Jungmann