[Fanda] Je možný popis grafiky v Mozille s využitím Jawsu nebo NVDA?

Jiří Machota machotaj na volny.cz
Neděle Květen 31 20:06:08 CEST 2015

    Milí fandové, potřeboval bych na konkrétní stránce kliknout na odkaz, který nemá žádný textový popisek, je grafický a obrázkový.
Jaws nebo NVDA čtou v takovém případě vždy jen hlášku:
javascript:void(0);

Zkoušel jsem v Internet Exploreru takovou grafiku popsat, ale v případě přechodu na Jaws cursor tento nečetl vůbec nic.
U NVDA nevím, zdali je možné takovou grafiku vůbec popsat.

Můj dotaz tedy zní:
Dá se výše jmenovaná grafika popsat textově tak, abych poznal konkrétní odkaz, kdy takových podobných je na stránce více a liší se pouze obrázky?

Nejde mi o to úplně nutně, spíše mě zajímá, jestli taková možnost vůbec existuje, a to především v Mozille, protože stránka má při logování captcha kód.

Díky za případnou radu.

                    Jiří Machota