[Fanda] veškerá pošta z Braillnetu mi chodí dvakrát

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Květen 31 13:46:50 CEST 2015

Zdravím fandy,
Problém s poštou na Braillnetu jsem již vyřešil a proto mi již chodí
pouze jednou.
V menu Nastavení/přesměrování jsem smazal svou adresu a uložil jsem
nastavení.
Jarek