[Fanda] Nova verze Tapin-radio 1.70.1.

Petr Vondrášek vondris007 na seznam.cz
Sobota Květen 30 18:36:13 CEST 2015

\Zdravím, tak sem si také nainstaloval novou free verzi na win 7 64 bit a
jaws 16 mi nečte ani jednu položku v nastavení.
P V
----- Original Message -----
From: "Ivo Novak" <ivo11.novak na email.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, May 30, 2015 12:12 PM
Subject: Re: [Fanda] Nova verze Tapin-radio 1.70.1.

Zdravím Vítka i všechny,
Píšu to sem veřejně, není to pro obsluhu aplikace "Tapinradio" zas tak
důležité, takže snad pro ty, kteří by s tím něco uměli udělat, můj odečítač
"Jaws 14.0" v instalační 32 bytové verzi nečte ve stromových seřazeních
úrovně, u všech položek pouze odečítač hlásí "Rozbaleno", pokud nějakou
úroveň sbalím, pak je přečten pouze název položky bez dalšího určení, tedy
jestli je sbalená nebo rozbalená. Asi to moc nevadí, no pro konfort, zvlášť,
pokud uživatel vyhledává něco nového, by úrovně pomohly. Zkoušel jsem dva
krát přeinstalovávat, tak to jen na okraj.
Děkuji za akceptaci e-mailu, pěkné sobotní odpoledne,

Ivo Novák
Mobil: 603 819 431
Telefon: 312 651 196
Skype: ivo11.novak