[Fanda] Nova verze Tapin-radio 1.70.1.

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Květen 30 10:58:06 CEST 2015

Ahoj Miloši,

Pokud myslíš v menu/nápověda/aktualizovat Tapin-radio, tak tady se to
upgraduje, ovšem nevím teď, jestli tady není potíž v tom smyslu, že je tu
instalátor jiný než doposavadní řešení instalací. S těmi penězy, je to
zajímavý nápad, víceméně by to bylo jako s databází, ta se taky u free
aktualizuje manuálně a u PRO automaticky, tady by to vlastně bylo totéž,
díky za postřeh, zajímavé ke zvážení, avšak jak jsem už uvedl, nechci
vyloženě lidem dávat nůž na krk přílišnými restrikcemi, i když jsem asi
zastarale naivní v tomhle:).

Vítek

>Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
>30. 5. 2015 10:47
>
>Ahoj, Vítku
>ber to jako nápad, ne jako kritiku, ale nebylo by nejlepší, kdyby se nové
>instalace, upgrady detekovaly a instalovaly přímo z aktuální verze
>TapinRadia a myslím, že jsi řešil nedostatek peněz na projekt - upgradovala
>by se jen placená či předplacená další verze. Nevím, jak je to složité
>naprogramovat, ale možná by to stálo za úvahu, ne?
>A co do funkčnosti je něco nového nebo není potřeba přeinstalovávat?
>Díky za odpověď. Miloš

Čili
Tapin-radio_x32