[Fanda] prehrávanie flash

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Sobota Květen 30 09:32:42 CEST 2015

Zdravím Fandovia!
Mám tu teraz takú špeciálnu vec, ak mám stránku zobrazenú v mozille na ktorej je video cez flash, ktoré sa nedá bežným kliknutím s jawsom spustiť, tak dá sa v mozille dosiahnúť úpravou zdrojového kódu jeho spustenie? Myslím niečo také, že si dám zobraziť zdrojový kód, tam si nájdem napríklad autoplay premennú, ktorá je nastavená na false a ja ju zmením na true a potom tento zmenený kód spustím? Lebo v mozille je taká funkcia, že zobraziť zdrojový kód, ale neviem ako by sa dal ten modifikovaný spustiť.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé