[Fanda] LinkedIn

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Čtvrtek Květen 28 11:44:51 CEST 2015

Zdravím,
nejspíš odsouhlasila, aby se pozvánky odeslaly na všechny kontakty z
jejího adresáře.
LinkedIn je sriózní firma, která je i na burze, takže by nic nelegálního
z vlastní vůle nedělala, si myslím.
Problém ale je, že občas lidé odkliknou cokoliv, aniž by přesně věděli,
co to obnáší.
Druhou možností by mohlo být, že se jedná o zneužití jména LinkedInu na
mámení přístupových dat, ale podle popisu mi přijde, že to je ta první
možnost, tedy ta paní odeslání pozvánek odsouhlasila. Cs.

--

s pozdravem, Cs.