[Fanda] jak odstranit disk google z počítače?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Květen 28 10:59:41 CEST 2015

skúste pozrieť na systémovej lište. Mal by tam mať ikonu na ktorú keď
kliknete, objavia sa možnosti a jedna z nich bude aj ukončiť. Druhé,
hardcore riešenie je zabyť všetky procesy v správcovy úloh ktoré majú v
názve google.

Dňa 28. 5. 2015 o 10:39 Jiří Hloch napísal(a):