[Fanda] Dotaz k nové verzi skype

Radek Štipčák radek.stipcak na tiscali.cz
Středa Květen 27 19:58:08 CEST 2015

Dobrý večer na konferenci.
Asi před hodinou se mi aktualizoval skype na nějakou verzi 7.5 a mám
následující problém.
V seznamu kontaktů ve skype nevidím kontakty s facebooku, přes to že mi
winmonitor hlásí normálně kdo je na fb online a kdo offline, ale v seznamu
kontaktů vidím jen skype kontakty, přesto že mám ve skype v položce kontakty
zaškrtnutou možnost aby se zobrazovali všechny kontakty, ale nepomáhá to.
Vím, že tady moc lidí facebook ve skype nepoužívá, nicméně zde svůj dotaz
položím.
Pokud někdo ví jak docílit toho aby byli kontakty z facebooku zase ve skype
vidět, předem mu budu za jeho pomoc vděčný, ale i za jakou koli jinou
odpověď která by mohla můj dotaz vyřešit, do mirandy se mi facebook dávat
nechce.
Předem děkuju za odpověď a přeji všem příjemný večer.
Radek Štipčák.