[Fanda] veškerá pošta z Braillnetu mi chodí dvakrát

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Středa Květen 27 16:54:20 CEST 2015

Ahoj,
věc se má totiž tak:
veškerá zpráva z Braillnetu mi má chodit pouze jednou. V nabídce
Nastavení jsem potvrdil funkci Přesměrování, aby mi vto chodilo z
www.mail.braillnet.cz
na krcmar1 na volny.cz
Nevím, jak si to mám změnit, aby mi chodily zprávy ze všech konferencí
na Braillnetu jen jednou.
Jarek