[Fanda] Adobe flash player v Mozille často padá

Středa Květen 27 13:26:44 CEST 2015

> problém se neděje pouze u ivysílání ČT, ale i např. při sledování videí na stream.cz,
> přičemž youtube funguje úplně bez problémů, což mě trochu zaráží.

YouTube -- na rozdíl od obou zmiňovaných českých serverů -- již
nějakou dobu nepoužívá pro přehrávání videa Flash, nýbrž modernější
přehrávač postavený na HTML 5. Čili zmiňovaný rozdíl není překvapivý,
nýbrž naopak logický...

M.J.