[Fanda] Adobe flash player v Mozille často padá

Tomáš Vrtek vrtek.tom na seznam.cz
Středa Květen 27 13:07:30 CEST 2015

Dne 27.5.2015 v 12:08 Jan Lečbych napsal(a):
> Zdravím ondro,
> tak nejdřív jsem měl naznačit, že pády Flashe jsou dle mých poznatků
> přítomné výhradně na ivysílání české televize. Jinam totiž ani
> nechodím, tak to nedovedu posoudit. Padá jenom skutečně Flash. Ne
> firefox sám, ani NVDA. V okně flashe jsem vyzváván k obnovení stránky.
> To samozřejmě do ukončení NVDA, nepřináší efekt.
> Honza

Zdravím,
Chci ještě doplnit, že tento problém se neděje pouze u ivysílání ČT, ale
i např. při sledování videí na stream.cz, přičemž youtube funguje úplně
bez problémů, což mě trochu zaráží.

Jinak bych rád poděkoval Vítkovi za adblock, je to fajn z hlediska
usnadnění orientace, nicméně problémy s pádem flashe to bohužel nevyřešilo.

S pozdravem
Tomáš Vrtek