[Fanda] Adobe flash player v Mozille často padá

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Středa Květen 27 12:08:44 CEST 2015

Zdravím ondro,
tak nejdřív jsem měl naznačit, že pády Flashe jsou dle mých poznatků
přítomné výhradně na ivysílání české televize. Jinam totiž ani nechodím,
tak to nedovedu posoudit. Padá jenom skutečně Flash. Ne firefox sám, ani
NVDA. V okně flashe jsem vyzváván k obnovení stránky. To samozřejmě do
ukončení NVDA, nepřináší efekt.
Honza