[Fanda] Adobe flash player v Mozille často padá

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Středa Květen 27 11:19:56 CEST 2015

Zdravím Ondro,
myslím, že by snad neměl být problém vychytat ten výpis NVDA. Jenom tedy
pro přesnost, má být nastavený log na čem? standardně je samo na info.
Teeď jsem ho přepnul na debug. Kdyžtak dejte vědět víc, osobně s
posláním logu nemám problém...
Díky Honza