[Fanda] Adobe flash player v Mozille často padá

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Úterý Květen 26 23:04:18 CEST 2015

Zdravím,
ja používam mozillu už asi rok, vždy len s jawsom a vami popisovaný
problém som nikde nezaznamenal či už pri prehrávaní pesničiek alebo
počúvaní rádií cez flashplayer. S najnovšou verziou 3 osmičky som ešte
neskúšal no schválne otestujem lebo toto som nikdy nezaznamenal.
R.K.

Dňa 26. 5. 2015 o 18:26 Martin Beran napísal(a):