[Fanda] Adobe flash player v Mozille často padá

Jan Lečbych lecbych na braillnet.cz
Úterý Květen 26 19:40:46 CEST 2015

Zdravím,
no, já používal léta Firefoxe, ale teď co přišla ta 38.0.1 i s tím
updatem Flashe, tak mám ve win 7 64bit , poslední oficiální NVDA a
wintalker voice 2.1 týž problém. Navíc jsem zjistil, že u mnohých
stránek neroluje kolečko myši. Jelikož na to ještě tak nějak koukám, tak
to využívám i takhle. Řekl bych, že to je nějakou kombinací všeho. Když
vypnu NVDA, tak je Flash v klidu. To rolování ovšem zlobí stejně. Celkem
mne to zlobí, a začínám zvažovat přechod na Chrome. Ono se stejně chystá
vyřazení Flashe z prohlížečů kvůli problémům se zabezpečením.
Takže tak.
Honza