[Fanda] Adobe flash player v Mozille často padá

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Květen 26 18:26:57 CEST 2015

Ahoj,
máte-li Jaws, ten problém se bohužel alespoň u mě táhne již snad 5 let.
Je tam nějaký problém buď u tvůrců Jawsu a nebo flash playeru, to nevím,
každopádně nejsme jediní, kdo tu o tom psali a je to docela velká hanba,
že to vývojáře ať už kterékoliv strany nikterak nepálí.
Právě pády flashe mě od Mozilly úplně odradily, používám Internet
Explorer a jsem v pohodě. Firefox s nainstalovaným doplňkem WebVisum
používám leda tak na rozpoznání captcha kódů.
Martin.