[Fanda] Adobe flash player v Mozille často padá

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Květen 26 12:51:36 CEST 2015

Zdravím,

Tady, je to reupload nijak neupravovaný, nechce se mě to hledat, dávám na
svůj DropBox:).
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4744577/flashblock-1.5.18-fx.xpi
asociujte si příponu XPI s Firefox.exe, a můžete nainstalovat přímo z
počítače, není potřeba chodit na nějakou stránku pro instalaci. Pokud Vám
to nepůjde, tak na addons.mozilla.org je určitě, ale protože jsem línej,
mám všechny add-ony na disku a čas od času je aktualizuju:).

Vítek