[Fanda] Adobe flash player v Mozille často padá

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Květen 26 12:18:38 CEST 2015

Dobrý den Tomáši,

Osobně používám Flashblock add-on, kde si skáču po prvcích flashe ať audio
či video béčkem (tlačítka), a když chci, tak si ho spustím, když nechci,
sám se přehrávat s načtením stránky nezačne. Podle mě je to elegantní
blind-friendly řešení, samozřejmě nefunguje na html5 audia, Silverlighty,
Shockwave a Quicktime, ale pouze na embedované věci ve flashi, ale to je
snad to, na co jste se ptal.

Hezký den
Vítek