[Fanda] ešte k tomu kostrbatému čítaniu hlasákmi:

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Úterý Květen 26 12:08:33 CEST 2015

Zdar všetci, práve som si to vypočul a Pages číta Zuzana normálne ako Pejdžis, nie ako Pičis, najaktuálnejšia verzia Ios 8.3 ak sa vám podobné halušky stávajú, skúste aktualizovať, prípadne ak máte aktuálnu verziu Ios, skúste pre zaujímavosť poslať nahrávku napr. naleteckú poštu - dikes - Laco
Ps: Seifert číta ozaj po Nemecky, to musíte mať fakt ťažké, keď vám komolí meno, nuže jednej mojej známej s meno Mtimea pre zmenu Wintalker voice číta meno ako Tajma, od anglického slova čas, na čo si hodnú chvíľu nevedela zvyknúť.