[Fanda] Při spuštění se nabízí aktualizace Firefoxu, ale neuskuteční se

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Květen 26 07:49:20 CEST 2015

Ahoj Martine,
po spuštění Firefoxu se ozve Aktualizace aplikace, a hned se načte obsah
domovské stránky.
Myslím, že mám nastaveno, aby se Firefox aktualizoval automaticiky, ale
ještě se podívám, zda je tomu tak.
Jarek