[Fanda] Při spuštění se nabízí aktualizace Firefoxu, ale neuskuteční se

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Květen 26 06:38:35 CEST 2015

Zdravím,

Omlouvám se, vlákno nesleduji, ale pochopil jsem z výmluvnosti předmětu:).
Zkuste prostě stáhnout český Firefox
http://www.mozilla.org/en-US/firefox/all
a během instalátoru zvolit ne instalaci, ale update, a je to.

Vítek