[Fanda] Při spuštění se nabízí aktualizace Firefoxu, ale neuskuteční se

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Květen 25 22:24:30 CEST 2015

Ahoj,
popsal jsi to hodně vágně - jak se to chová, co se vypíše za hlášku?
Máš ve Firefoxu nastaveno, aby se aktualizace instalovaly automaticky?
Mně se to tu chová tak, že když Firefox spustím, aktualizace je buď již
stažena, nebo se asi spíše stahuje, protože se mi objeví dialog s
tlačítkem Zrušit a po chvíli se spustí nová verze Firefoxu.
Popsal jsem to možná trochu špatně, protože Firefox používám velice
sporadicky.
Martin.