[Fanda] JoyToKey

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Květen 25 22:23:29 CEST 2015

  Ahoj Laco, áno vie, dokáže simulovať stlačenie viacerých kláves ako alt +
F4 a dokáže dokonca vytvárať takzvané virtuálne joystycky to znamená že ak
máš napr joystyck s 10 tlačidlami tak jedno tlačidlo si zvolíš za akýsi
shift alebo preraďovač a k ostatným deviatim nastavíš 9 funkciií ale potom
vytvoríš čosi ako vyrtuálny joystyck a priradíš ďalších 9 funkcií a tým
prvým tlačidlom sa medzi tými dvoma prepínaš.
  Rovnako program dokáže takú vec že môžeš mať vytvorených viac profilov.
Napr si vytvoríš iný pre nejaký prehrávač a iný čojaviem pre nejakú hru napr
alebo čožjaviem čo by si ešte chcel ovládať a on dokáže sám tie profily
prepínať podľa toho kde je focus. Vyskúšal som si to a ak som si do
tlačidiel navolil aj klávesu windows a alt tak som vedel aj behať po menu
otvárať aplikácie prepínať sa medzi oknami a tak.

   Š K

----- Original Message -----
From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Monday, May 25, 2015 10:12 PM
Subject: Re: [Fanda] JoyToKey

Zdar Pišta a ostatní,
Tento program nesmierne potešil moju dušu, bo u dlhšie hľadám eqivalent
diaľkového ovládača, k stroju, čo mám v obývačke a slúži ako multimediálny
prehrávač. Nuž ale všecky doteraz skúmané prezentery, či gamepady väčšinou
vykonávali preddefinované úlohy, najčastejšie vedeli hýbať myšou. Avšak
tento program toto rieši, len sa ťa chcem spýtať, či vie na stlačenie
nejakého tlačidla na joisticku vykonať aj stlačenie kombinácie klávesov,
teda stlačiť naraz viac ako jednu klávesu. Napr. ak chcem určitému gombíku
na joisticku preddefinovať, aby stlačil alt + F4, vie to urobiť?
A ešte otázka na znalcov železa, jestvujú i bezdrôdové joisticky či
gamepady? Kedysi sa dali kúpiť, ako i volanty a všeliaké herné pomôcky, ako
je  to ale dnes v ére herných konzol xboksov, tabletov, to už netuším, preto
budem vďačný za každý dobrý typ na vhodné herné zariadenie. Vopred dikes -
Laco

Dňa 25.5.2015, o 19:36, Štefan Kiss <stefan.kiss na nextra.sk> napísal: