[Fanda] JoyToKey

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pondělí Květen 25 22:12:37 CEST 2015

Zdar Pišta a ostatní,
Tento program nesmierne potešil moju dušu, bo u dlhšie hľadám eqivalent diaľkového ovládača, k stroju, čo mám v obývačke a slúži ako multimediálny prehrávač. Nuž ale všecky doteraz skúmané prezentery, či gamepady väčšinou vykonávali preddefinované úlohy, najčastejšie vedeli hýbať myšou. Avšak tento program toto rieši, len sa ťa chcem spýtať, či vie na stlačenie nejakého tlačidla na joisticku vykonať aj stlačenie kombinácie klávesov, teda stlačiť naraz viac ako jednu klávesu. Napr. ak chcem určitému gombíku na joisticku preddefinovať, aby stlačil alt + F4, vie to urobiť?
A ešte otázka na znalcov železa, jestvujú i bezdrôdové joisticky či gamepady? Kedysi sa dali kúpiť, ako i volanty a všeliaké herné pomôcky, ako je  to ale dnes v ére herných konzol xboksov, tabletov, to už netuším, preto budem vďačný za každý dobrý typ na vhodné herné zariadenie. Vopred dikes - Laco

Dňa 25.5.2015, o 19:36, Štefan Kiss <stefan.kiss na nextra.sk> napísal: