[Fanda] JoyToKey

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Květen 25 19:36:56 CEST 2015

   Milí priatelia, dnes sa prihováram najmä priaznivcom audiohier. Možno Vám už niekedy napadlo, aké by bolo skvelé zahrať si Zero Sight, Super egg hunt alebo Road to rage či Slendermena iba joystyckom. Môjmu synátorovi Rastislavovi - nadšenému hráčovi to nedalo pokoja a tak som na jeho podnet našiel na nete skvelý a slepecky 100% prístupný programček, ktorý umožňuje ovládať joystyckom aj programy, ktoré na to inak nie sú určené. Jednoducho ho spustíte a jednotlivým tlačidlám joystycku priradíte klávesové príkazy, ktoré sa potom po stlačení majú vykonať. Program de facto simuluje stláčanie klávesnice podľa toho, čo stláčate na joystycku, takže si joystyckom môžete prezerať aj internet, menu aplikácie či ovládať akýkoľvek program.
  Program sa volá Joytokey a je shareware, teda ho môžete bezplatne skúšať ako dlho chcete bez väčších obmedzení. Ak by ste chceli podporiť jeho vývoj a mať dobrý pocit, že máte plnú verziu, stačí ak autorovi cez Paypal pošlete 7 dolárov.
  Program je v angličtine, no preložil som do slovenčiny aspoň stručný súbor readme, ktorý autor k programu napísal a tiež som popísal prvé kroky pre spustenie a rozbehanie programu. Sám som ho otestoval a v Super egg hunt som joystyckom dosiahol nielen skvelé skore ale mal som aj skvelý pocit.
  Takže ak Vás programček resp myšlienka hrať audiohry joystyckom zaujala, pozrite si stránku

http://www.stefankiss.sk/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=22

  kde toho nájdete viac.

     Veľa zábavy

     Š Kiss