[Fanda] windows 8 adresare

Pondělí Květen 25 13:27:13 CEST 2015

> Já mám ale třeba Dokumenty a další složky jako Hudba ... na déčku, což je
> daleko šikovnější při reinstalaci.

Dotaz byl na _standardní_ umístění. Uživatelské složky lze samozřejmě
přesunout -- na sestavách GALOPu jsou například nyní složky Obrázky,
Hudba, Videa a Stažené soubory nasměrovány do D;\Users\jméno
uživatele, aby nedocházelo k zahlcení menšího SSD disku C: -- nicméně
výchozí nastavení systému bez podobného individuálního/ručního zásahu
je opravdu C:\Users\jméno uživatele

M.J.